top of page
Logotyp 2023.png

Kvalitetspolicy

 

Vi på Drift |Care Management står för kvalitet & kundnöjdhet.

Våra medarbetare ska hela tiden arbeta enligt vår kvalitetspolicy och alltid ha ett kvalitetstänk i det dagliga arbetet som utförs. 

Vårt kvalitetsarbete inriktar sig åt att uppfylla kunders samt myndigheternas förväntningar och krav. Drift |Care Management skall på kompetensmässigt sätt utföra ett kvalitetsarbete för att kunna styra & leda företaget kvalitetsarbete. 

Vi skall arbeta efter följande riktlinjer för att kunna stärka vårt kvalitetsarbete:

  • Ständigt utveckla vårt arbetssätt för att kunna lösa uppgifter på mest effektiva sätt, för att uppnå våra kunders behov.

 

  • Fokus för det dagliga kvalitetsarbetet skall vara dokumenterat krav från kunder & myndigheter samt lagar och författningskrav.

 

  • Målsättning att skapa goda relationer med våra uppdragivare och att vi ständigt ska leverera våra tjänster med hög kvalitet.

 

  • Vårt kvalitetsarbete skall alltid genomföras i alla delar av företagets arbetsområden.

 

  • Varje arbetstagare i arbetsutvecklingen skall alltid ha tillräckligt med kompetens för sina arbetsuppgifter och säkerställa detta genom utbildning efter behov och utbildningsplan

 

  • Vi ställer höga krav på såväl oss själva som våra samarbetspartner för att stärka vårt kvalitetsarbete genom att upptäcka och aktivt förebygga brister och därmed ständigt förbättra verksamheten.

 

  • Säkerställa att våra kunder är nöjda följer vi ständigt upp vår prestation och kompetens. 

Miljöpolicy

Vi arbetar med fastighetsförvaltning inom fastighetens helhet, där vi ständigt följer upp och utvecklar en förbättrad miljövänlig livscykel på dem fastigheter vi sköter om.

Vi strävar alltid efter att förbättra och säkerställa kompetensutvecklingen för samtliga medarbetare på Drift |Care Management för att bidra till ett ökat miljötänk som i sin led bidrar till en ökad miljökompetensutveckling. 

Vi ska verka för att minimera egen och kunders miljöpåverkan så långt det är ekologiskt motiverat, tekniskt möjligt och ekonomiskt rimligt.

Miljöarbete ska även ständigt förbättras med hjälp av kontinuerligt uppföljningsarbete samt reviderade miljömål och handlingsprogram.

 

Vi skall arbeta efter följande riktlinjer för att kunna minimera vår miljöpåverkan:

  • Identifiera, tolka och uppfylla de miljölagar och andra miljökrav som berör vår verksamhet.

 

  • Källsortera avfall, välja miljöanpassade förpackningsmaterial och förebygga föroreningar så långt det är möjligt.

 

  • Utveckla och säkerställa miljökompetensutveckling på samtliga medarbetare inom arbetsorganisationen.

 

  • Alltid sträva efter miljöanpassade krav när det kommer till urval av produkter och förbrukningsmaterial.

 

  • Bevakning och lagefterlevnadskontroll av gällande miljölagar och andra miljökrav från intressenter som berör vår verksamhet sker kontinuerligt.

 

  • Säkerställa våra hanteringsprocesser från mottagande av kemikalier till hantering av restprodukter. 

Drift |Care Management AB

Säte: Stockholm

Adress Kocksgatan 16 c/o BOX4010

Post nr: 116 24

Org.nr 559225-2133

Kontakt uppgifter

Email:Info@driftcare.se

Telefon: 010 33 00 410

Certifikat:

ISO 9001:2015

ISO 14001:2015 

Våra tjänster

Fastighetsservice

Bemanning 

Förvaltning 

Bortforsling

Flytt städning

Lokalanpassning 

bottom of page